Laporkan Penyalahgunaan

Dahyun Dresses Upward Equally Genie For Twice's Halloween Fan Meet

Posting Komentar

Article: Twice fanmeet, Dahyun 'genie' arrives

Source: Starin via Nate

1. [+1,443, -50] Crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I beloved fan service similar this ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+1,179, -45] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute ㅋㅋ

3. [+660, -365] Something nigh seeing idols brand headlines for materials similar this instead of their singing makes me distressing for them. She should've simply debuted every bit a gagwoman ㅋㅋ

4. [+112, -48] I tin reckon why Twice's fans similar them in addition to thence much in addition to why they're in addition to thence popular

5. [+60, -5] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+56, -6] Every year, I experience similar the Twice members are solely inwards Twice in addition to thence that they tin clothes upwards for Halloween ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+42, -6] I flare-up out laughing when I saw this ㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+36, -8] Dahyun has a mental of her own... ㅋㅋㅋ

9. [+31, -4] Dahyun industrial plant in addition to thence difficult without caring nigh her looks ㅋㅋ skillful to see

10. [+32, -3] A few months ago, I saw Dahyun in addition to Tzuyu at simply about event, in addition to despite beingness endure past times idols, they were nevertheless bowing to everyone. It made me similar them. They're endure past times stars in addition to yet didn't human activity similar it at all, in addition to thence respectful to everyone... Good luck, Dahyun-ah

-

Related Posts

Posting Komentar